mMedica 2012. Nowe funkcje, aktualny cennik i podsumowanie mijającego roku. - Aktualności

mMedica 2012. Nowe funkcje, aktualny cennik i podsumowanie mijającego roku.

Jedną z najistotniejszych zmian wprowadzonych w mijającym roku było wydanie modułu komercyjnego. Pełne dostosowanie mMedica do obsługi świadczeń komercyjnych znacznie rozszerzyło możliwości zastosowania programu w codziennej pracy. Obecnie mMedica pozwala skutecznie obsługiwać zarówno wizyty finansowane przez pacjentów, jak również kontrakty z NFZ.

W zakresie rozwiązań bezpośrednio wspierających pracę lekarza udostępniliśmy rozbudowany system kontroli interakcji. Moduł Interakcje Pharmindex, będący kolejnym owocem współpracy pomiędzy UBM Medica Polska Sp. z o.o. i Asseco Poland S.A., pozwala na bieżącą kontrolę leków przepisywanych pacjentowi.

Usprawnienia w obszarze rozliczeń z NFZ, to przede wszystkim moduł Menedżer Eksportów. Pakiet zaawansowanych funkcji komunikacyjnych znacznie ułatwia i przyspiesza wysyłanie danych do NFZ.

Przełom roku to przede wszystkim zmiany wynikające z nowych przepisów. Jeszcze przed końcem roku udostępniamy zmieniony system wystawiania recept uwzględniający wymogi rozporządzenia z 23 grudnia 2011 r. Następnie wprowadzimy kolejne zmiany dotyczące pozostałych obszarów związanych z rozliczeniami (np. kolejki).

Nowa wersja modułu MZ/GUS będzie zawierała udoskonalony mechanizm przygotowania raportów oraz aktualizację obecnie istniejących sprawozdań. Dodatkowo moduł rozbudujemy o nowe raporty (np. MZ-19).

Jednakże rok 2012 będzie stał pod znakiem przygotowań do wprowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej. Najważniejsze działania dostosowujące mMedica do obsługi dokumentacji elektronicznej wykonaliśmy już w roku 2011. Rozpoczęliśmy od najistotniejszego zagadnienia - jak najlepszego zabezpieczenia danych, ponieważ ten aspekt staje się tym bardziej istotny, im więcej wrażliwych danych będziemy przechowywali w formie elektronicznej. Już w grudniu 2011 wydaliśmy wersję mMedica wyposażoną w nowy system bezpieczeństwa ,ograniczający możliwość dostępu do bazy danych przez osoby postronne (np. w wyniku kradzieży danych lub zgubienia laptopa).

Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału wydamy wersję mMedica dedykowaną do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej oraz specjalny moduł wprowadzający rozszerzone funkcje przetwarzania takiej dokumentacji.

Pozostałe planowane zmiany są w znacznej mierze związane z ułatwieniem wdrożenia dokumentacji elektronicznej i istotnym zmniejszeniem obciążeń wynikających z gromadzenia danych za pomocą programu komputerowego. W ramach pakietu funkcji usprawniających wprowadzanie danych przygotowujemy m.in.: system ISD (rozwiązanie przyspieszające wprowadzanie danych poprzez zastosowanie elastycznych algorytmów automatycznie wypełniających określone dane w dokumentacji), kolejne usprawnienia funkcji zbiorczego dodawania wizyt, system zbiorczego korygowania błędów powstałych przy rejestracji świadczeń, nowy mechanizm schematów wizyt.

Dodatkowym ułatwieniem przy gromadzeniu danych medycznych będzie całkowicie nowa funkcja automatycznego importu wyników badań laboratoryjnych. To rozwiązanie pozwoli w prosty sposób gromadzić wyniki badań z pominięciem czasochłonnego wprowadzania lub skanowania dokumentów papierowych.

 

Również w obszarze wsparcia organizacji pracy zaplanowaliśmy bardzo znaczące usprawnienia. Sukcesywnie wprowadzane zmiany terminarza planujemy zakończyć wydaniem wersji mMedica wyposażonej w terminarz wizyt oparty o nowy projekt ekranów i zmieniony sposób obsługi (analogicznie jak w przypadku wydanego w zeszłym roku Nowego Gabinetu). Najważniejsze zmiany dotyczą znacznego przyspieszenia obsługi oraz ułatwień w zakresie rejestracji i planowania wizyt.

Elastyczność nowego systemu planowania wizyt dodatkowo zwiększy wprowadzenie obsługi zróżnicowanej długości wizyt, wsparcie dla planowania wizyt w rehabilitacji oraz system obsługi powiadomień SMS.

Od stycznia 2012 wprowadzamy również nieznaczne zmiany cen mMedica. W ramach działań przygotowujących do wdrożenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, obniżamy cenę wersji Standard+ (jest to wersja pozwalająca najskuteczniej gromadzić dokumentację elektroniczną przy zachowaniu komfortu pracy dzięki wielu rozwiązaniom wspomagającym). Ceny pozostałych wersji i modułów obowiązujące od stycznia 2012 znajdują się w tabeli poniżej.

 

Nazwa produktu Cena licencji i aktualizacji (PLN netto)
Za pierwsze stanowisko Za każde następne stanowisko
Programy podstawowe
mMedica PS 275,00 179,00
 
mMedica PS+ 399,00 249,00
 
mMedica Standard 379,00 229,00
 
mMedica Standard+ 489,00 289,00
Moduły dodatkowe
Moduł "Programy lekowe / chemioterapia" 80,00 80,00
 
Moduł "Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS" 89,00 89,00
 
Moduł "Raporty pomocnicze" 50,00 50,00
 
Moduł "Baza leków Pharmindex" 115,00 80,00
 
Moduł "Interakcje leków Pharmindex" 200,00 200,00
 
Moduł Komercyjny 250,00 150,00
 
Moduł Komercyjny z Rejestracją 280,00 180,00
 
Moduł Stomatologiczny 250,00 150,00
 
Moduł Personalizacyjny 60,00 60,00
 
Moduł "Alternatywne interfejsy użytkownika"
(mM dla netbooków)
0,00 0,00
 
Moduł Menedżer eksportów 40,00 40,00
 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×