eArchiwum
Scentralizowany magazyn dokumentów niezbędny przy pracy z EDM.
- rozbudowany system zabezpieczeń
- zarządzanie udostępnianiem dokumentów
- automatyczne archiwizowanie dokumentów
- szybki dostęp do dokumentów z poziomu mMedica
Zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Najważniejsze funkcje:
System rezerwacji wizyt pozwala bardzo elastycznie planować pracę w gabinecie pielęgniarskim. Wizyty mogą być rejestrowane za pomocą terminarza mMedica, ale również przez system zleceń pielęgniarskich dostępny w ramach funkcji gabinetu lekarskiego.
Zastosowane rozwiązania upraszczają współpracę pomiędzy lekarzem i pielęgniarką, między innymi w zakresie przygotowania bilansów lekarza POZ oraz skierowań dla pielęgniarki/położnej. Zlecenie wykonania zabiegu wystawione w gabinecie lekarskim, przekazywane jest automatycznie do Gabinetu pielęgniarki w celu realizacji.
Analogicznie jak w przypadku gabinetu lekarskiego, w gabinecie pielęgniarki można realizować wizyty NFZ, wizyty receptowe oraz wizyty komercyjne (wymagany Moduł Komercyjny).
Główne funkcje oraz informacje jakie można gromadzić w ramach realizacji poszczególnych działań.
Zabiegi.
Szczepienia.
Patronaże i bilanse.
Opieka nad kobietą.
Opieka pielęgniarska.
Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonalności modułu Gabinet pielęgniarki znajdują się w instrukcji obsługi.
eRecepta - elektroniczne recepty
Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych
eRejestracja – internetowa rejestracja pacjentów
eWyniki – automatyczne odbieranie wyników z laboratorium oraz pracowni diagnostycznych