Aktualności

09

11/2010

Zbiorcze wysyłanie deklaracji POZ z wielu placówek i skrócona procedura aktualizacji do wersji mMedica +.

Przed wykonaniem zbiorczego eksportu wymagane jest przeniesienie deklaracji ze wszystkich placówek zgodnie z instrukcją opublikowaną w sekcji FAQ pod tytułem “Najczęściej zadawane pytania dotyczące rozliczeń po zmianie wersji komunikatów wykorzystywanych do komunikacji z systemami płatnika” w punkcie 11.“Instrukcja przenoszenia deklaracji”

Funkcja automatycznego przenoszenia deklaracji jest dostępna tylko w wersjach PS+ i Standard+. Funkcja importu deklaracji z samodzielnie przygotowanych plików jest dostępna we wszystkich wersjach mMedica.

W odpowiedzi na zgłoszenia dotyczące konieczności wykorzystania funkcji automatycznego przenoszenia deklaracji, udostępniamy skróconą procedurę zamawiania aktualizacji mMedica. Wystarczy złożyć zamówienie w Centrum Zarządzania Licencjami mMedica oraz przesłać emailem na adres: czl@asseco.pl kopię polecenia przelewu złożonego w swoim banku. Po otrzymaniu emaila niezwłocznie dokonamy aktywacji licencji, niezależnie od stanu realizacji przelewu przez bank.

Licencja na aktualizację zostanie aktywowana w tym samym dniu roboczym jeżeli mail dotrze do godziny 14:00. Jeżeli mail dotrze po godzinie 14:00 lub w dniu wolnym od pracy, licencja zostanie aktywowana do godziny 10:00 następnego dnia roboczego.

Przyspieszona procedura realizacji zamówień obowiązuje do dnia 17 listopada 2010 włącznie.

Najbardziej popularne

18

04/2025

Wydane funkcje w wersji mMedica 11.3.0 z 26.03.2025

Wybrane nowości w wersji mMedica 11.3.0 Obszary w jakich dokonano aktualizacji zaznaczono na kolor niebieski. 🆕 Aktualizacja mMedica 11.3.0 – nowe funkcjonalności Wersja 11.3.0 systemu mMedica to kolejne usprawnienia...

17

04/2025

Wielkanocne życzenia od zespołu mMedica

16

04/2025

Nowość w mMedica: TeleRejestracja z VoiceBotem – teraz także z dofinansowaniem z FEnIKS!

System mMedica został wzbogacony o nowy moduł TeleRejestracja. Moduł umożliwia zautomatyzowaną obsługę pacjenta przez telefon i komunikator – przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki integracji z Cloud Medical VoiceBot,...

Wyszukiwarka mMedica