eSkierowanie - problemy z adresem komórki wystawiającej. - Aktualności

eSkierowanie - problemy z adresem komórki wystawiającej.

W ostatnich dniach nasiliły się problemy występujące w procesie wystawiania e-Skierowania w mMedica. Są one najprawdopodobniej wynikiem włączenia weryfikacji po stronie CeZ (dawnego CSIOZ), polegającej na porównywaniu adresu i nazwy komórki, w której wystawiane jest e-Skierownie z adresem i nazwą komórki jakie zostały wpisane w RPWDL. Te dane muszą być identyczne.

W przypadku błędów/różnic należy poprawić (zsynchronizować) adres w mMedica, na dokładnie taki sam, jaki został wpisany w RPWDL. Szczególną uwagę należy zwrócić na dane w polu „ulica” gdyż najczęściej tam odnotowaliśmy różnice, ale też mogą występować rozbieżności w nazwie miejscowości, nazwie komórki, czy innych danych adresowych. Jeśli te dane będą identyczne e-Skierowanie zostanie wysłane poprawnie.

Przypadki ostrzeżeń o błędach z importu weryfikacji, występujących na Portalu NFZ, prawdopodobnie są spowodowane również weryfikacją danych adresowych, podanych tym razem w umowie NFZ z danymi wpisanymi w RPWDL. W tym przypadku również trzeba zsynchronizować dane.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×