Instrukcja postępowania w przypadku wystąpienia błędów przy wysyłce sprawozdań. - Aktualności

Instrukcja postępowania w przypadku wystąpienia błędów przy wysyłce sprawozdań.

W sekcji FAQ pod tytułem „Najczęściej zadawane pytania dotyczące rozliczeń po zmianie wersji komunikatów wykorzystywanych do komunikacji z systemami płatnika” opublikowane zostały instrukcje postępowania przy wysyłaniu sprawozdań po zmianie wersji komunikatów, dotyczące następujących przypadków:

- do OWNFZ nie dochodzą paczki eksportów
- przekroczenie limitów wykonania
- eksport deklaracji POZ od miesiąca listopada 2010
- zbiorcze uzupełnianie identyfikatorów komórek organizacyjnych (Komunikat: „Błędny identyfikator komórki organizacyjnej”).
- przygotowanie korekt dla POZ
- przygotowanie korekt wg szablonów do rachunków podstawowych
- zbiorcze uzupełnienie wyróżnika sesji
- zbiorczy eksport deklaracji POZ z wielu placówek

Pod punktem 11., zatytułowanym „Instrukcja przenoszenia deklaracji” umieszczono instrukcję dotyczącą zbiorczego eksportu deklaracji POZ z wielu placówek, która opisuje dwa sposoby przenoszenia deklaracji: automatyczny (dostępny tylko w wersji PS+ i Standard+), oraz półautomatyczny – dostępny we wszystkich wersjach mMedica.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×