Aktualności

09

04/2020

Teleporady – jak pomagać pacjentom ograniczając bezpośrednie kontakty.

W szczególnych czasach pandemii, Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”. Wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł wykorzystując komunikację audio-wideo, pozwala na realizację porad lekarskich.

W szczególnych czasach pandemii Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”, ponieważ  zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego jest dla nas najważniejsze.  Dlatego też wpieramy wszelkie działania mające na celu usprawnienie zdalnego kontaktu pomiędzy pacjentem a lekarzem.

W tym celu wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł – wykorzystując komunikację audio-wideo – pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.

Dzięki współpracy Asseco Poland S.A z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:

  • Zapewnia lekarzowi pełen dostęp do danych pacjenta, jego historii leczenia i dokumentacji medycznej w trakcie trwania teleporady.
  • Wspiera planowanie wizyt rezerwowanych bezpośredni, telefonicznie i przez eRejestrację.
  • Umożliwia określenie dostępnych metod komunikacji i pozwala pacjentowi na wybór dowolnej z akceptowanych przez poradnię form komunikacji.
  • Umożliwia korzystanie z różnych form komunikacji (wbudowany system wideokomunikacji, telefon, komunikatory internetowe).
  • Nie wymaga od strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na telefonie lub komputerze.
  • Nie wymaga skomplikowanego wdrożenia i dodatkowych nakładów na infrastrukturę informatyczną.
  • Wbudowany system wideokomunikacji, zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.

Moduł Teleporada będzie dostępny bezpłatnie dla użytkowników mMedica Standard/+, Komercja/+ do dnia 31 lipca 2020. Planujemy udostępnienie wkrótce szerszego pakietu bezpłatnych modułów. Szczegóły w kolejnych komunikatach.

 

Moduł Teleporada – instrukcja.

Najbardziej popularne

11

04/2024

Wystawianie eRecept w aplikacji mMedica.

W związku z licznymi pytaniami Świadczeniodawców informujemy, że walidacja systemu centralnego dotycząca recept 365 dni, jest oparta na przesłaniu informacji zawartej w elemencie „Okres stosowania”. Z uwagi na powyższe w wersji 10.3.0.20376 aplikacji...

10

04/2024

Odkryj, jak łatwe może być zarządzanie – uniwersalne narzędzie w mMedica, które wykona pracę za Ciebie.

Czym jest i jak może Ci pomóc Moduł Wsparcia Zarządzania? Więcej informacji: Moduł Wsparcia Zarządzania Zadaj pytanie: biuro@klimedsoft.pl Zamów: Centrum Zarządzania Licencjami mMedica.

28

03/2024

Wydane funkcje w wersji 10.2.0 z 27.02.2024

Wybrane nowości w wersji mMedica 10.2.0   Obszary w jakich dokonano aktualizacji zaznaczono na kolor niebieski Dostosowanie generowania e-Recepty: W sekcji „Dawkowanie” podczas wystawiania recepty dodano możliwość wyboru dawkowania...

Wyszukiwarka mMedica