Aktualności

07

01/2019

Brak danych do logowania w Centrum Zarządzania Licencjami (CZL).

Jeżeli nie posiadają Państwo danych do logowania w Centrum Zarządzania Licencjami mMedica, proszę skontaktować się z Partnerem mMedica obsługującym Państwa instalacją lub z osobą składającą zamówienia na licencje mMedica.

Aby samodzielnie korzystać z możliwości składania zamówień oraz pobierania licencji mMedica, konieczne jest posiadanie danych do logowania w Centrum Zarządzania Licencjami (CZL).  Dane te posiada osoba składająca obecnie zamówienia na mMedica. Najczęściej jest to Partner mMedica lub osoba z Państwa personelu.

Jeżeli nie posiadają Państwo danych do logowania w CZL, proszę skontaktować się z Partnerem mMedica obsługującym Państwa instalacją lub z osobą składającą zamówienia na licencje mMedica.

Jeżeli z jakichś przyczyn nie będzie możliwe odzyskanie identyfikatora i hasła do CZL, należy przesłać na adres czl@asseco.pl wniosek o udostępnienie tych danych. Proszę jednak pamiętać, że przy tej operacji wszystkie osoby które dotychczas mogły korzystać z CZL utracą dostęp do systemu zamówień.

Najbardziej popularne

13

02/2025

Zmiany w obsłudze procesu realizacji eSkierowania w mMedica

W związku z wytycznymi Centrum e-Zdrowia dotyczącymi zasad obsługi e-skierowania, informujemy, że od wersji 11.2.0 aplikacji mMedica zmieni się sposób realizacji skierowania. Zasady obsługi skierowania wskazują, że powinno ono posiadać status...

07

02/2025

mMedica w 60 Sekund – Jak sprawdzić poziom wykonania?

mMedica w 60 Sekund – 001 – Jak sprawdzić poziom wykonania?

31

01/2025

Obsługa RUMX 3.0  zgodnie z zarządzeniem nr 117/2024/DI

Informujemy, że od wersji 11.1 aplikacja mMedica obsługuje nową wersję komunikatu R_UMX 3.0. umożliwiającą rozliczanie świadczeń na podstawie nowych szablonów rachunków.  Zmiana dotyczy obszarów:– szczepienia ochronne sprawozdawane na podstawie...

Wyszukiwarka mMedica