Wydana w dniu 26 listopada 2024r. mMedica w wersji 10.11.0 zmienia sposób łączenia z bazą danych.
Aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.7.0 uwzględnia te zmiany.
W związku z powyższym w celu poprawnego działania modułu po aktualizacji mMedica do wersji 10.11, konieczne jest zaktualizowanie Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.7.0.
W przypadku pozostania na starszej wersji mMedica (10.10 lub wcześniejszej) nie należy aktualizować Modułu Wsparcia Zarządzania. W samym module zaszyty jest mechanizm sprawdzający wersję bazy danych, więc system nie powinien podpowiedzieć aktualizacji dla starszych wersji bazy.
W przypadku uruchomienia starszej wersji Modułu Wsparcia Zarządzania na wersji mMedica 10.11 – pojawi się komunikat:
Aktualizacji Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.7.0 należy dokonać ręcznie tzn. należy z Centrum zarządzania licencjami mMedica (https://mmedica-licencje.asseco.pl) lub ze strony KlimedSoft (https://klimedsoft.pl/modul-wsparcia-zarzadzania/ ) pobrać nowy instalator a następnie go uruchomić. Instalator przeprowadzi Państwa przez proces aktualizacji.
Po zakończeniu tego procesu można korzystać z Modułu Wsparcia Zarządzania.
W przypadku nowych instalacji Modułu Wsparcia Zarządzania wymagana jest najnowsza wersja mMedica (10.11). W celu uzyskania starszych wersji MWZ prosimy o kontakt z producentem pod numerem 730 07 11 11
Z listą najnowszych zmian w Module Wsparcia Zarządzania można się zapoznać pod adresem:
https://klimedsoft.pl/aktualizacja-modulu-wsparcia-zarzadzania-1-6-0/