Nowy Gabinet na szkoleniach mMedica.
W okresie od września od listopada odbędzie się cykl jedenastu szkoleń z obsługi programu mMedica, których tematyka obejmuje między innymi zmiany wprowadzone w nowej wersji gabinetu.
W związku z planowanym wprowadzeniem obowiązku rejestrowania sprzedaży usług medycznych, rozbudowujemy program mMedica o Moduł Komercyjny z obsługą urządzeń fiskalnych. Podstawowe funkcje Modułu Komercyjnego:
Kolejnym elementem usprawniającym pracę, jest Nowy Terminarz. W połączeniu z już udostępnionym gabinetem, tworzy on kompleksowy system wspierający obsługę pacjenta na każdym etapie wizyty. Skrócona ścieżka rezerwacji i rejestracji, graficzny moduł terminarza, wsparcie dla obsługi rehabilitacji, rozszerzona wersja harmonogramów pracy, opcja różnej długości wizyt czy rozbudowany system obsługi kolejek, to tylko wybrane funkcje Nowego Terminarza.
Również w zakresie obsługi skierowań i wyników badań wprowadzamy szereg udogodnień. Najważniejsze z nich, to automatyczny system ewidencji skierowań oraz import wyników badań laboratoryjnych.
Od 1 stycznia 2011 będzie obowiązywał nowy cennik systemu mMedica.
Wszystkie zamówienia złożone do dnia 31 grudnia 2010 włącznie, będą realizowane zgodnie z cennikiem na rok 2010.
Nazwa produktu | Cena licencji i aktualizacji (PLN netto) |
|
Za 1 stanowisko |
Za każde następne stanowisko |
|
mMedica PS |
249,00 | 162,00 |
mMedica PS+ |
379,00 | 228,00 |
mMedica Standard |
345,00 | 207,00 |
mMedica Standard+ |
495,00 | 297,00 |
Moduł “Programy lekowe / chemioterapia” |
80,00 | 80,00 |
Moduł “Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS” |
80,00 | 80,00 |
Moduł “Raporty pomocnicze” |
50,00 | 50,00 |
Moduł “Baza leków Pharmindex” |
115,00 | 80,00 |
Moduł “Stomatologia” |
250,00 | 150,00 |
Szczegółowe informacje o nowościach w mMedica będziemy publikować w kolejnych komunikatach.