Jak skonfigurować mMedica w przypadku długiego czasu oczekiwania na odpowiedź ze strony systemu P1? - Aktualności

Jak skonfigurować mMedica w przypadku długiego czasu oczekiwania na odpowiedź ze strony systemu P1?

W poprzedniej wersji wprowadziliśmy rozwiązanie automatyzujące wysyłanie zdarzeń podczas autoryzacji wizyty. Jednak w przypadku, kiedy czas oczekiwania na odpowiedź z systemu P1 jest bardzo długi, nie należy używać tej funkcji. Jeżeli po użyciu przycisku „Autoryzuj” ekran zostanie wyszarzony, oznacza to zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź z systemu P1 i funkcję należy wyłączyć. W najnowszej aktualizacji dodaliśmy parametr umożliwiający wyłączenie funkcji automatycznego wysyłania zdarzeń podczas autoryzacji wizyty (Zarządzanie > Konfiguracja > Konfigurator >,  sekcja > Komunikacja > Inne.). Po wyłączeniu raportowania za pomocą powyższego parametru, należy raportowanie wykonywać ręcznie, w Rozliczenia > Rejestr Zdarzeń Medycznych.
Pracujemy nad optymalizacją rozwiązania, aby umożliwić autoryzację wizyty bez oczekiwania na odpowiedź z systemu P1.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×