Aktualności

16

02/2015

Utrudnienie kontaktu z infolinią mMedica.

Z przyczyn technicznych połączenie telefoniczne z infolinią mMedica może być w dniu dzisiejszym utrudnione, ze względu na awarię po stronie operatora telekomunikacyjnego. Trwają prace zmierzające do naprawy sytuacji. Prosimy o ewentualne zgłaszanie pytań dotyczących naszego produktu drogą emailową na adres mmedica@asseco.pl. Za utrudnienia przepraszamy.

Najbardziej popularne

06

06/2025

Rozgraniczenie pomiędzy obszarami NFZ a komercyjnym – Ważne informacje.

W związku z dużą liczbą zgłoszeń od użytkowników dotyczących kwestii rozgraniczenia odpytywania systemu eWUŚ w ramach działalności refundowanej lub komercyjnej, podjęliśmy decyzję o przywróceniu tej funkcjonalności do postaci sprzed ostatniej zmiany, jaka nastąpiła...

28

05/2025

Obsługa systemu eWuś dla wersji 11.5. Rozgraniczenie pomiędzy obszarami NFZ a komercyjnym.

Od wersji 11.5.0 aplikacji mMedica osoba personelu, która w programie realizuje świadczeniazarówno w ramach NFZ, jak i komercyjne, powinna posiadać dwóch użytkowników – jednego ze skonfigurowanym kontem eWUŚ typu świadczeniodawca oraz drugiego ze skonfigurowanym...

16

05/2025

ePodpis+ w PRZEDSPRZEDAŻY! Tylko do 31.05.2025!

Nowy moduł w przedsprzedaży – ePodpis+ już dostępny! Rozpoczynamy przedsprzedaż nowego modułu ePodpis+ – innowacyjnego rozwiązania dla użytkowników mMedica, które umożliwia składanie biometrycznego podpisu odręcznego na tablecie. Dzięki ePodpis+...

Wyszukiwarka mMedica