Oferta

Przedstawiamy mMedica

Wybór rozwiązania

Rozwiązania proponowane przez Asseco Poland SA skutecznie wspomagają rozliczenia z NFZ, gromadzenie danych medycznych, usprawnianie obsługi pacjenta oraz organizację pracy. Wiemy, że inne potrzeby ma lekarz prowadzący indywidualną praktykę, inne właściciel małej przychodni, a jeszcze inne zarząd sieci przychodni o zasięgu ogólnokrajowym. Dlatego nie narzucamy programów realizujących jedynie słuszne zadania, a proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb i priorytetów stawianych przez określonego użytkownika.

W poniższej tabeli przedstawiamy schematycznie, dla jakiego typu świadczeniodawców przeznaczone są poszczególne rozwiązania - większa liczba szarych punktów oznacza lepsze zastosowanie rozwiązania w placówce konkretnego typu.

  mMedica PS
mMedica PS+
mMedica Standard
mMedica Standard+
InfoMedica
Sieć przychodni ●●
Grupa przychodni ●● ●●● ●●●●
Duża przychodnia ●●
●●●
Mała przychodnia ●●●
Kilka gabinetów
 
Pojedynczy gabinet ●●●●  

 

Dowiedz się więcej:
Charakterystyka programu mMedica

mMedica PS

mMedica PS – podstawowa wersja programu obsługująca rozliczenia z NFZ. Dzięki prostej obsłudze ewidencję zrealizowanych świadczeń można przeprowadzać bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności, takich jak: planowanie wizyt, rejestracja pacjenta, obsługa w Gabinecie. Nowoczesny interfejs oraz intuicyjny sposób wprowadzania danych pozwalają skrócić do minimum czas potrzebny na ewidencjonowanie rozliczeń.

Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica PS

mMedica PS+

mMedica PS w wersji „+” została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Ponadto wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.

Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica PS+

mMedica Standard

Wraz z postępującą informatyzacją służby zdrowia opracowano rozwiązanie przyspieszające i wspomagające pracę w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej i obsługi pacjenta. Planowanie wizyt, rejestracja, gromadzenie i przetwarzanie danych medycznych, tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej czy wystawianie recept, to tylko niektóre z funkcji tego programu. 

Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Standard
Moduł Gabinet

mMedica Standard+

mMedica Standard w wersji „+” została wyposażona w rozbudowane funkcjonalności, umożliwiające dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednym z rozwiązań zwiększających wygodę i komfort pracy jest możliwość konfiguracji funkcji dostępnych na ekranach w Gabinecie: wizyty, danych medycznych, skierowań i recept oraz określenia kolejności wyświetlanych danych. Ponadto wersja „+” obsługuje automatyczne dopisywanie wyniku zleconych badań do wizyty, dzięki czemu lekarz jest na bieżąco informowany o aktualnym stanie zdrowia pacjenta.

Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Standard+
Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS

mMedica Komercja / +

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych. mMedica Komercja łączy funkcje Gabinetu i Terminarza znane z wersji Standard z możliwościami oferowanymi przez Moduł Komercyjny. Natomiast mMedica Komercja+ została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności dostępne w wersjach z plusem.

Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Komercja / +
Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS

Moduły dodatkowe

Zobacz też

InfoMedica

Rozbudowany, modułowy system dla większych jednostek. Obejmuje zarówno część medyczną jak i administracyjno-zarządczą. Duża swoboda przy doborze i konfiguracji modułów pozwala projektować rozwiązania doskonałe dostosowane do wymagań użytkownika. Poza samą aplikacją oferujemy również profesjonalną pomoc przy analizie potrzeb i projektowaniu systemu informatycznego.

Cechy rozwiązania

  • Łatwa rozbudowa od podstawowej wersji obsługującej rozliczanie z NFZ poprzez wspomaganie pracy rejestracji i gabinetu, aż do zaawansowanej obsługi dużych przychodni.
  • Rozpoczęcie pracy bez konieczności ponoszenia kosztów dodatkowych (baza danych, dodatkowe komputery, sieć itp.).
  • Możliwość wyboru wersji najlepiej dostosowanej do sposobu pracy.
  • Rozbudowa zakresu wykorzystywanych funkcji poprzez kolejne rozszerzenia przy zachowaniu zgromadzonych danych.
  • Skalowalność - możliwość rozwoju aplikacji wraz z rozwojem jednostki (od pojedynczego gabinetu po sieć przychodni) - pełna oferta produktów dostosowanych do wymagań różnych jednostek.

 Dowiedz się więcej:
Oficjalna strona InfoMedica

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×