eAnkiety
Prosty sposób zbierania informacji
- Wywiad wstępny.
- Kwalifikacja ścieżki leczenia.
- Monitorowanie stanu zdrowia.
- Ewidencjonowanie danych medycznych.
- Ewaluacja skuteczności leczenia.
- Badania naukowe.
- Ocena satysfakcji.
Rozwiązania proponowane przez Asseco Poland SA skutecznie wspomagają rozliczenia z NFZ, gromadzenie danych medycznych, usprawnianie obsługi pacjenta oraz organizację pracy. Wiemy, że inne potrzeby ma lekarz prowadzący indywidualną praktykę, inne właściciel małej przychodni, a jeszcze inne zarząd sieci przychodni o zasięgu ogólnokrajowym. Dlatego nie narzucamy programów realizujących jedynie słuszne zadania, a proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb i priorytetów stawianych przez określonego użytkownika.
W poniższej tabeli przedstawiamy schematycznie, dla jakiego typu świadczeniodawców przeznaczone są poszczególne rozwiązania - większa liczba szarych punktów oznacza lepsze zastosowanie rozwiązania w placówce konkretnego typu.
mMedica PS mMedica PS+ |
mMedica Standard mMedica Standard+ |
AMMS | |
Sieć przychodni | ●○○○○ | ●●○○○ | ●●●●● |
Grupa przychodni | ●●○○○ | ●●●○○ | ●●●●○ |
Duża przychodnia | ●●●○○ | ●●●●● |
●●●○○ |
Mała przychodnia | ●●●●○ | ●●●●● |
●○○○○ |
Kilka gabinetów | ●●●●● | ●●●●● |
|
Pojedynczy gabinet | ●●●●● | ●●●●○ |
Dowiedz się więcej:
Charakterystyka programu mMedica
mMedica PS – podstawowa wersja programu obsługująca rozliczenia z NFZ. Dzięki prostej obsłudze ewidencję zrealizowanych świadczeń można przeprowadzać bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności, takich jak: planowanie wizyt, rejestracja pacjenta, obsługa w Gabinecie. Nowoczesny interfejs oraz intuicyjny sposób wprowadzania danych pozwalają skrócić do minimum czas potrzebny na ewidencjonowanie rozliczeń.
Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica PS
mMedica PS w wersji „+” została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Ponadto wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.
Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica PS+
Wraz z postępującą informatyzacją służby zdrowia opracowano rozwiązanie przyspieszające i wspomagające pracę w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej i obsługi pacjenta. Planowanie wizyt, rejestracja, gromadzenie i przetwarzanie danych medycznych, tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej czy wystawianie recept, to tylko niektóre z funkcji tego programu.
Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Standard
Moduł Gabinet
mMedica Standard w wersji „+” została wyposażona w rozbudowane funkcjonalności, umożliwiające dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednym z rozwiązań zwiększających wygodę i komfort pracy jest możliwość konfiguracji funkcji dostępnych na ekranach w Gabinecie: wizyty, danych medycznych, skierowań i recept oraz określenia kolejności wyświetlanych danych. Ponadto wersja „+” obsługuje automatyczne dopisywanie wyniku zleconych badań do wizyty, dzięki czemu lekarz jest na bieżąco informowany o aktualnym stanie zdrowia pacjenta.
Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Standard+
Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS
mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych. mMedica Komercja łączy funkcje Gabinetu i Terminarza znane z wersji Standard z możliwościami oferowanymi przez Moduł Komercyjny. Natomiast mMedica Komercja+ została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności dostępne w wersjach z plusem.
Dowiedz się więcej:
Funkcjonalność wersji mMedica Komercja / Komercja+
Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS