mMedica Standard

Charakterystyka mMedica Standard

mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy.

Wersja Standard poszerzona została o obsługę gabinetu lekarskiego – funkcjonalność pozwalającą na szybkie i proste ewidencjonowanie danych wizyty podczas udzielania świadczeń pacjentowi. Dane prezentowane są na przejrzystych i czytelnych ekranach, przedstawiających ważne informacje z historii leczonego pacjenta: stale podawane leki, choroby przewlekłe, czynniki ryzyka i inne. Natychmiastowy dostęp do historii leczenia, automatyzacja wydruku recept, zaleceń i skierowań, słowniki i bazy dostarczające wszystkich potrzebnych informacji oraz wiele innych funkcji, tworzą razem narzędzie, które pozwala oszczędzać czas przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług.

Informacje i funkcje dostępne w Gabinecie pogrupowane zostały tematycznie tak, aby elementy wykorzystywane na określonym etapie pracy (np. wystawianie recepty) były łatwe i szybko dostępne. Wdrożony system tekstów standardowych pozwala na szybkie i sprawne zapisanie potrzebnych informacji.

Podstawowymi funkcjonalnościami Gabinetu są:

  • Podgląd do danych ostatnich wizyt pacjenta.
  • Obsługa i wydruk skierowań na wzorach przedstawionych przez NFZ w trzech dostępnych formatach: recepty, A5 i A4.
  • Dostęp do Bazy Leków Pharmindex w wersji podstawowej.
  • Uproszczona obsługa wydruku recept, w tym leków stale podawanych.
  • Wydruk podsumowania wizyty i zaleceń zawierających informacje o przepisanych lekach, wydanych skierowaniach/drukach.
  • Możliwość ewidencji Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego.
  • Ewidencja zabiegów przeprowadzanych na wizycie lekarskiej w Gabinecie.


Szczegółowy opis funkcjonalności znajduje się w instrukcji obsługi programu.
Opis funkcjonalności Gabinetu mMedica.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

×