W związku z trudnościami, jakie napotykają świadczeniodawcy w rozliczaniu świadczeń, zwracamy uwagę na konieczność prawidłowego przygotowania w mMedica dokumentów księgowych służących do rozliczeń. Potwierdzamy, ze wszystkie wymagania lokalnych oddziałów wojewódzkich NFZ w odniesieniu do dokumentów księgowych służących do rozliczeń miedzy świadczeniodawcami a płatnikiem są możliwe do spełnienia, przy wykorzystaniu aplikacji mMedica.
W szczególności, aby prawidłowo wprowadzić do aplikacji dane dotyczące:
użytkownik mMedica powinien wykonać następujące czynności:
Aby prawidłowo wprowadzić do aplikacji dane dotyczące:
użytkownik mMedica powinien wykonać następujące czynności w aplikacji:
Aby prawidłowo wprowadzić do aplikacji dane dotyczące:
Informacja ta jest umieszczana automatycznie na drukowanym rachunku/fakturze/korekcie przez aplikacje na podstawie aktualnie wybranego okresu rozliczeniowego przez użytkownika.
Prawidłowe skonfigurowanie i wprowadzenie danych do aplikacji mMedica spowoduje wygenerowanie dokumentu księgowego poprawnego rachunkowo (ilość x cena = wartość).
Poniżej link do przykładowego wydruku z mMedica.
Oprogramowanie dla przychodni i małych szpitali wspomagające rozliczenie z NFZ, gromadzenie danych medycznych i organizację pracy.