W ostatnich dniach nasiliły się problemy występujące w procesie wystawiania e-Skierowania w mMedica. Są one najprawdopodobniej wynikiem włączenia weryfikacji po stronie CeZ (dawnego CSIOZ), polegającej na porównywaniu adresu i nazwy komórki, w której wystawiane jest e-Skierownie z adresem i nazwą komórki jakie zostały wpisane w RPWDL.
W ostatnich dniach nasiliły się problemy występujące w procesie wystawiania e-Skierowania w mMedica. Są one najprawdopodobniej wynikiem włączenia weryfikacji po stronie CeZ (dawnego CSIOZ), polegającej na porównywaniu adresu i nazwy komórki, w której wystawiane jest e-Skierownie z adresem i nazwą komórki jakie zostały wpisane w RPWDL. Te dane muszą być identyczne.
W przypadku błędów/różnic należy poprawić (zsynchronizować) adres w mMedica, na dokładnie taki sam, jaki został wpisany w RPWDL. Szczególną uwagę należy zwrócić na dane w polu „ulica” gdyż najczęściej tam odnotowaliśmy różnice, ale też mogą występować rozbieżności w nazwie miejscowości, nazwie komórki, czy innych danych adresowych. Jeśli te dane będą identyczne e-Skierowanie zostanie wysłane poprawnie.
Przypadki ostrzeżeń o błędach z importu weryfikacji, występujących na Portalu NFZ, prawdopodobnie są spowodowane również weryfikacją danych adresowych, podanych tym razem w umowie NFZ z danymi wpisanymi w RPWDL. W tym przypadku również trzeba zsynchronizować dane.