Do uruchomienia repozytorium wymagane są:
- Moduł Integracji eRepozytorium w Chmurze.
- Usługa eRepozytorium mMedica w Chmurze.
Zamawianie Moduł Integracji eRepozytorium w Chmurze.
Zamówienia należy złożyć w Centrum Zarządzania Licencjami mMedica (CZLmM): https://mmedica-licencje.asseco.pl/
Proces zamawiania przebiega tak samo ja w przypadku innych licencji na program mMedica.
W ostatnim kroku składania zamówienia w CZLmM, zostanie wyświetlony komunikat informujący konieczności posiadania wykupionej usługi eRepozytorium mMedica w Chmurze
Użycie przycisku „Przejdź” spowoduje otwarcie strony, na której należy zamówić wybrany pakiet eRepozytorium w Chmurze: https://billingi.chmuradlazdrowia.pl/index.php/store/erepozytorium.
Zamawianie usługi eRepozytorium mMedica w Chmurze.
Zamówienie można złożyć przez stronę: https://billingi.chmuradlazdrowia.pl/index.php/store/erepozytorium.
Na stronie chmuradlazdrowia.pl znajdują się informacje ułatwiające złożenie zamówienia:
Uruchomienie usługi eRepozytorium mMedica w Chmurze.
- Przygotowanie kluczy zgodnie z Instrukcją przygotowania zabezpieczeń.
- Skonfigurować mMedica zgodnie z Instrukcją eRepozytorium w Chmurze.