W związku z wadliwym działaniem mechanizmu weryfikacji uprawnienia pacjenta w systemie eWUŚ w wersji 4.9.1.0 aplikacji mMedica koniecznie jest wykonanie czynności polegających na powtórnej weryfikacji uprawnienia pacjenta poprzez aplikację MMEDICA w wersji 4.9.2.
Dotyczy wyłącznie użytkowników wersji 4.9.1.0, którzy wykonali sprawdzenie statusu eWUŚ przy pomocy tej wersji aplikacji. Jeżeli wersja 4.9.1.0 nie była instalowana lub nie zostało wykonane sprawdzenie statusu eWUŚ, nie należy stosować opisanej niżej procedury.
W związku z wadliwym działaniem mechanizmu weryfikacji uprawnienia pacjenta w systemie eWUŚ w wersji 4.9.1.0 aplikacji mMedica, konieczne jest wykonanie czynności polegających na powtórnej weryfikacji uprawnienia pacjenta poprzez aplikację mMedica w wersji 4.9.2.
W celu odnalezienia pacjentów, którzy zostali błędne zweryfikowani należy wykonać następujące czynności:
- Zalogować się do aplikacji mMedica:
- Przejść w Zarządzanie -> Operacje techniczne -> Procedury serwisowe.
- Wybrać opcje: Wczytaj procedurę (wskazać procedurę pobraną z adresu link).
- Wybrać przycisk: Szukaj.
- W oknie poniżej pojawi się lista pacjentów, którzy zostali niepoprawnie zweryfikowani.
- Dokonać zapisania raportu poprzez skorzystanie z funkcjonalności “Eksport do pliku”.
- Korzystając z przygotowanego w pkt 1e) raportu należy:
- W “Kartotece Pacjenta” w polu wyszukiwania wpisać dane pacjenta( Nazwisko lub pesel z przygotowanego w pkt 1e raportu).
- Uruchomić wyszukiwanie pacjenta poprzez przycisk: Enter lub ikonę Szukaj.
- Dla pacjenta wyszukanego w pkt 2b wybrać opcję eWUŚ -> Rejestr potwierdzenia pacjenta.
- Dla zakresu dat wymienionych w polu “Data_ważności” w raporcie z pkt 1e) należy zweryfikować poprawność uprawnienia eWUŚ. Rekordy zawierające w polu “Imię i Nazwisko” wpisy “NazwiskoNIE ImięNIE” lub “NazwiskoTAK ImięTAK” należy usunąć poprzez skorzystanie z przycisku: Usuń.
- Po usunięciu błędnego rekordu należy dokonać ponownej weryfikacji uprawnienia pacjenta w systemie eWUŚ za pomocą aplikacji w wersji 4.9.2
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Przypominamy również, że zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć w tej sprawie oświadczenie.