W mMedica 6.0 udostępniamy Państwu pakiet nowych modułów: eRejestracja+, eRecepta, eArchiwum, Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych oraz Gabinet Pielęgniarki.
W mMedica 6.0 udostępniamy Państwu pakiet nowych modułów: eRecepta, eArchiwum, eRejestracja+, Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych oraz Gabinet Pielęgniarki.
eRejestracja+
Nowe funkcje modułu eRejestracja+ dostępne są dla lekarzy oraz innych osób personelu na telefonie, tablecie lub komputerze, bezpośrednio przez stronę internetową eRejestracja+. Pozwalają zarządzać terminarzem wizyt przez urządzenia mobilne.
eRecepta
Wersja 6.0 aplikacji mMedica wprowadza możliwość wystawiania elektronicznych recept (tzw. e-Recepty), stanowiących cyfrową wersję obecnie używanych recept papierowych. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mMedica mogą dostosować się do wymogów prawnych dotyczących e-Recept.
Wystawianie recepty elektronicznej jest bardzo podobne do wystawiania recepty papierowej. Różnica występuje dopiero na końcowym etapie wypisywania recepty, gdzie dotychczasowy wydruk zastępowany jest przez utworzenie recepty w formie elektronicznej i wysłanie jej do systemu P1.
eArchiwum
Moduł eArchiwum pozwala przechowywać dokumenty systemu mMedica. Z punktu widzenia użytkownika korzystanie z dokumentów przechowywanych lokalnie i przechowywanych w archiwum nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Jedną z najistotniejszych cech eArchiwum jest system zabezpieczeń i zarządzania udostępnianiem dokumentów. Dodatkowo przenoszenie dokumentów do eArchiwum pozwoli zmniejszyć wielkość bazy głównej mMedica, co ma wpływ na zwiększenie szybkości działania systemu oraz przyspiesza wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa.
Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych
Integracja mMedica i eArchiwum z aplikacją mobilną Informacje Medyczne umożliwia prostą wymianę elektronicznych dokumentów pomiędzy lekarzem a pacjentem. Dostęp do swoich dokumentów medycznych pacjent uzyskuje za pomocą urządzeń mobilnych (telefon, tablet) opartych o system Android lub iOS.
Gabinet Pielęgniarki
Zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej. System rezerwacji wizyt pozwala bardzo elastycznie planować pracę w gabinecie pielęgniarskim. Wizyty mogą być rejestrowane za pomocą terminarza mMedica, ale również przez system zleceń pielęgniarskich dostępny w ramach funkcji gabinetu lekarskiego. Zastosowane rozwiązania upraszczają współpracę pomiędzy lekarzem i pielęgniarką, między innymi w zakresie przygotowania bilansów lekarza POZ oraz skierowań dla pielęgniarki/położnej. Zlecenie wykonania zabiegu wystawione w gabinecie lekarskim, przekazywane jest automatycznie do Gabinetu pielęgniarki w celu realizacji.
eRecepta – elektroniczne recepty
Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych
eRejestracja – internetowa rejestracja pacjentów
eWyniki – automatyczne odbieranie wyników z laboratorium oraz pracowni diagnostycznych