eAnkiety
Prosty sposób zbierania informacji
- Wywiad wstępny.
- Kwalifikacja ścieżki leczenia.
- Monitorowanie stanu zdrowia.
- Ewidencjonowanie danych medycznych.
- Ewaluacja skuteczności leczenia.
- Badania naukowe.
- Ocena satysfakcji.
W szczególnych czasach pandemii Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”, ponieważ zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego jest dla nas najważniejsze. Dlatego też wpieramy wszelkie działania mające na celu usprawnienie zdalnego kontaktu pomiędzy pacjentem a lekarzem.
W tym celu wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł - wykorzystując komunikację audio-wideo - pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.
Dzięki współpracy Asseco Poland S.A z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.
KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:
Moduł Teleporada będzie dostępny bezpłatnie dla użytkowników mMedica Standard/+, Komercja/+ do dnia 31 lipca 2020. Planujemy udostępnienie wkrótce szerszego pakietu bezpłatnych modułów. Szczegóły w kolejnych komunikatach.