Aktualności

09

04/2020

Teleporady – jak pomagać pacjentom ograniczając bezpośrednie kontakty.

W szczególnych czasach pandemii, Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”. Wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł wykorzystując komunikację audio-wideo, pozwala na realizację porad lekarskich.

W szczególnych czasach pandemii Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”, ponieważ  zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego jest dla nas najważniejsze.  Dlatego też wpieramy wszelkie działania mające na celu usprawnienie zdalnego kontaktu pomiędzy pacjentem a lekarzem.

W tym celu wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł – wykorzystując komunikację audio-wideo – pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.

Dzięki współpracy Asseco Poland S.A z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:

  • Zapewnia lekarzowi pełen dostęp do danych pacjenta, jego historii leczenia i dokumentacji medycznej w trakcie trwania teleporady.
  • Wspiera planowanie wizyt rezerwowanych bezpośredni, telefonicznie i przez eRejestrację.
  • Umożliwia określenie dostępnych metod komunikacji i pozwala pacjentowi na wybór dowolnej z akceptowanych przez poradnię form komunikacji.
  • Umożliwia korzystanie z różnych form komunikacji (wbudowany system wideokomunikacji, telefon, komunikatory internetowe).
  • Nie wymaga od strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na telefonie lub komputerze.
  • Nie wymaga skomplikowanego wdrożenia i dodatkowych nakładów na infrastrukturę informatyczną.
  • Wbudowany system wideokomunikacji, zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.

Moduł Teleporada będzie dostępny bezpłatnie dla użytkowników mMedica Standard/+, Komercja/+ do dnia 31 lipca 2020. Planujemy udostępnienie wkrótce szerszego pakietu bezpłatnych modułów. Szczegóły w kolejnych komunikatach.

 

Moduł Teleporada – instrukcja.

Najbardziej popularne

01

03/2024

Zmiana w sposobie wystawiania recept

Nawiązując do komunikatu opublikowanego przez Centrum e-Zdrowia, chcielibyśmy poinformować, że nastąpiły zmiany w strukturze przekazywanej eRecepty. Od 01.03.2024 do końca miesiąca tj. do 31.03.2024 niezgodności będą wykazywane jako komunikaty ostrzegawcze, natomiast od 01.04.2024 będą to twarde...

28

02/2024

Aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.3.0

Z przyjemnością informujemy że Moduł Wsparcia Zarządzania został zaktualizowany do wersji 1.3.0 Wersja 1.3.0 Publikacja: 9.02.2024 Zmiany: Dodanie do struktury Modułu, lokalizacji oraz komórek organizacyjnych (dodatkowe dane stanowiące rozszerzenie danych...

30

01/2024

Integracja z centralnym systemem e-Rejestracji

Z przyjemnością informujemy, że udostępniamy rozszerzenie modułu eRejestracja+ o integrację z centralnym systemem e-Rejestracji (SER P1). Aktualnie, zakres integracji obejmuje obsługę świadczeń w ramach programu 40+ oraz szczepień HPV. Dla wersji mMedica...

Wyszukiwarka mMedica