Aktualności

09

04/2020

Teleporady – jak pomagać pacjentom ograniczając bezpośrednie kontakty.

W szczególnych czasach pandemii, Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”. Wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł wykorzystując komunikację audio-wideo, pozwala na realizację porad lekarskich.

W szczególnych czasach pandemii Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”, ponieważ  zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego jest dla nas najważniejsze.  Dlatego też wpieramy wszelkie działania mające na celu usprawnienie zdalnego kontaktu pomiędzy pacjentem a lekarzem.

W tym celu wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł – wykorzystując komunikację audio-wideo – pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.

Dzięki współpracy Asseco Poland S.A z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:

  • Zapewnia lekarzowi pełen dostęp do danych pacjenta, jego historii leczenia i dokumentacji medycznej w trakcie trwania teleporady.
  • Wspiera planowanie wizyt rezerwowanych bezpośredni, telefonicznie i przez eRejestrację.
  • Umożliwia określenie dostępnych metod komunikacji i pozwala pacjentowi na wybór dowolnej z akceptowanych przez poradnię form komunikacji.
  • Umożliwia korzystanie z różnych form komunikacji (wbudowany system wideokomunikacji, telefon, komunikatory internetowe).
  • Nie wymaga od strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na telefonie lub komputerze.
  • Nie wymaga skomplikowanego wdrożenia i dodatkowych nakładów na infrastrukturę informatyczną.
  • Wbudowany system wideokomunikacji, zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.

Moduł Teleporada będzie dostępny bezpłatnie dla użytkowników mMedica Standard/+, Komercja/+ do dnia 31 lipca 2020. Planujemy udostępnienie wkrótce szerszego pakietu bezpłatnych modułów. Szczegóły w kolejnych komunikatach.

 

Moduł Teleporada – instrukcja.

Najbardziej popularne

04

12/2024

Zmiana w wystawianiu recept i obsłudze bazy leków.

Planowana zmiana w sposobie prezentacji i wyszukiwania leków ma na celu usprawnienie i przyspieszenie procesu wystawiania recept.  Oceń nowe rozwiązanie – wypełnij miniankietę. Podczas wyszukiwania leków w oknie (1) po lewej stronie,...

27

11/2024

mMedica w wersji 10.11.0, a Moduł Wsparcia Zarządzania – potrzebne działanie

Wydana w dniu 26 listopada 2024r. mMedica w wersji 10.11.0 zmienia sposób łączenia z bazą danych. Aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.7.0 uwzględnia  te zmiany. W związku z powyższym w celu poprawnego...

27

11/2024

Aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.6.0

Niezmiernie miło nam poinformować, że dostępna jest już wersja 1.6.0 Modułu Wsparcia Zarządzania! Opublikowana aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.6.0 jest największą z dotychczasowych. Liczba dostępnych raportów...

Wyszukiwarka mMedica