Aktualności

09

04/2020

Teleporady – jak pomagać pacjentom ograniczając bezpośrednie kontakty.

W szczególnych czasach pandemii, Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”. Wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł wykorzystując komunikację audio-wideo, pozwala na realizację porad lekarskich.

W szczególnych czasach pandemii Asseco Poland S.A. udostępnia dedykowane rozwiązania w ramach akcji „Pacjencie zostań w DOMU”, ponieważ  zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego jest dla nas najważniejsze.  Dlatego też wpieramy wszelkie działania mające na celu usprawnienie zdalnego kontaktu pomiędzy pacjentem a lekarzem.

W tym celu wprowadziliśmy nowy moduł systemu mMedica – Teleporady. Moduł – wykorzystując komunikację audio-wideo – pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.

Dzięki współpracy Asseco Poland S.A z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:

  • Zapewnia lekarzowi pełen dostęp do danych pacjenta, jego historii leczenia i dokumentacji medycznej w trakcie trwania teleporady.
  • Wspiera planowanie wizyt rezerwowanych bezpośredni, telefonicznie i przez eRejestrację.
  • Umożliwia określenie dostępnych metod komunikacji i pozwala pacjentowi na wybór dowolnej z akceptowanych przez poradnię form komunikacji.
  • Umożliwia korzystanie z różnych form komunikacji (wbudowany system wideokomunikacji, telefon, komunikatory internetowe).
  • Nie wymaga od strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na telefonie lub komputerze.
  • Nie wymaga skomplikowanego wdrożenia i dodatkowych nakładów na infrastrukturę informatyczną.
  • Wbudowany system wideokomunikacji, zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.

Moduł Teleporada będzie dostępny bezpłatnie dla użytkowników mMedica Standard/+, Komercja/+ do dnia 31 lipca 2020. Planujemy udostępnienie wkrótce szerszego pakietu bezpłatnych modułów. Szczegóły w kolejnych komunikatach.

 

Moduł Teleporada – instrukcja.

Najbardziej popularne

21

03/2025

Wydane funkcje w wersji mMedica 11.2.0 z 26.02.2025

Wybrane nowości w wersji mMedica 11.2.0 Obszary w jakich dokonano aktualizacji zaznaczono na kolor niebieski. 🆕 Aktualizacja mMedica 11.2.0 – nowe funkcjonalności 🩺 Dokumentacja medyczna i obsługa pacjenta Dodano...

21

02/2025

Wydane funkcje w wersji mMedica 11.1.0 z 29.01.2025

Wybrane nowości w wersji mMedica 11.1.0 Obszary w jakich dokonano aktualizacji zaznaczono na kolor niebieski. Nowości w wystawianiu recept i obsłudze skierowań Automatyczne obliczanie liczby opakowańW formatce dodawania leku na receptę dodano...

13

02/2025

Zmiany w obsłudze procesu realizacji eSkierowania w mMedica

W związku z wytycznymi Centrum e-Zdrowia dotyczącymi zasad obsługi e-skierowania, informujemy, że od wersji 11.2.0 aplikacji mMedica zmieni się sposób realizacji skierowania. Zasady obsługi skierowania wskazują, że powinno ono posiadać status...

Wyszukiwarka mMedica