W systemie zamówień licencji – Centrum Zarządzania Licencjami mMedica – wprowadziliśmy zmiany pozwalające na bardziej elastyczny dobór pakietów i modułów. Obecnie możliwe jest jednoczesne zamawianie wielu pakietów dodatkowych i łączenie ich z innymi modułami.
W systemie zamówień licencji – Centrum Zarządzania Licencjami mMedica – wprowadziliśmy zmiany pozwalające na bardziej elastyczny dobór pakietów i modułów. Obecnie możliwe jest jednoczesne zamawianie wielu pakietów dodatkowych i łączenie ich z innymi modułami.
Składanie zamówienia.
1. Wybór wersji.
Wyboru wersji programu (PS, PS+, Standard, Standard+) należy dokonać poprzez wskazanie odpowiedniego pakietu podstawowego.
– przy zamawianiu nowej licencji należy podać łączną liczbę zamawianych stanowisk
– przy rozszerzaniu licencji należy podać tylko liczbę dodatkowo zamawianych stanowisk
2. Wybór pakietów dodatkowych.
W odróżnieniu od poprzedniego sposobu składania zamówienia, obecnie możliwe jest jednoczesne zamawianie różnych pakietów.
3. Wybór modułów dodatkowych
W tej części ekranu zamówienia, wyświetlane są dodatkowe informacje o już posiadanych stanowiskach oraz o stanowiskach zamówionych w ramach pakietów. Liczbę zamawianych modułów, należy wprowadzić w polu „Liczba stanowisk zamawianych poza pakietami”. W ostatniej kolumnie zostanie wyświetlona łączna liczba stanowisk z uwzględnieniem wszystkich składników bieżącego zamówienia.
Pozostałe czynności związane ze złożeniem zamówienia nie ulegają zmianie.
Nowo wygenerowane licencje należy wczytywać w aplikacji mMedica w wersji 4.10.0 lub wyższej.