Zestaw funkcji pozwalających na proste definiowanie, katalogowanie i przypisywanie kosztów. Umożliwia generowanie zestawień i automatyzacje procesów związanych z rozliczaniem.
Podstawowe funkcje.
Katalog kosztów:
- definiowanie kosztu jako kwoty lub wartości procentowej;
- określanie kosztów personelu;
- określanie okresu obowiązywania;
- zaimportowanie katalogu kosztów z pliku.
Zestawienie kosztów.
Raport z wykonanych usług wraz z ich kosztami, wyznaczonymi na podstawie obowiązującego w danym okresie Katalogu kosztów.
Dla usług realizowanych na podstawie umów z kontrahentami, dodatkowo dostępny jest numer umowy.
Wyszukiwanie usług według:
- daty;
- usługi;
- realizującego;
- umowy;
- pacjenta;
- statusu zapłaty.
Zestawienie procedur zabiegowych
Obejmuje procedury ICD-9 dodane w powiązaniu z:
- zabiegiem wykonanym w Gabinecie pielęgniarki;
- zabiegiem wprowadzonym w Gabinecie lekarza;
- danymi wprowadzonymi w module “Hospitalizacje” na kartach Protokół pielęgniarki operacyjnej i Znieczulenie;
- danymi wprowadzonymi na diagramie w Module Stomatologicznym.
Wyszukiwanie procedur według:
- daty;
- kodu procedury;
- komórki realizującej;
- pacjenta.
Szczegółowe informacje o funkcjonalności znajdują się w instrukcji obsługi – rozdział 8.