Wstęp
Moduł – wykorzystując komunikację audio-wideo – pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami. Funkcja ta jest uruchamiana bezpośrednio z okna obsługi wizyty w systemie mMedica, a od strony pacjenta wymagana jest jedynie możliwość odbierania SMS’ów i dostęp do przeglądarki internetowej.
KORZYŚCI MODUŁU TELEPORADY:
- Zapewnia lekarzowi pełen dostęp do danych pacjenta, jego historii leczenia i dokumentacji medycznej w trakcie trwania teleporady.
- Wspiera planowanie wizyt rezerwowanych bezpośredni, telefonicznie i przez eRejestrację.
- Umożliwia określenie dostępnych metod komunikacji i pozwala pacjentowi na wybór dowolnej z akceptowanych przez poradnię form komunikacji.
- Umożliwia korzystanie z różnych form komunikacji (wbudowany system wideokomunikacji, telefon, komunikatory internetowe).
- Nie wymaga od strony pacjenta instalacji żadnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na telefonie lub komputerze.
- Nie wymaga skomplikowanego wdrożenia i dodatkowych nakładów na infrastrukturę informatyczną.
- Wbudowany system wideokomunikacji, zapewnia możliwość zdalnego połączenia z pacjentem z jednoczesnym zapewnieniem bezpieczeństwa prawnego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO.