Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Moduł EDM gromadzi dane dotyczące stanu zdrowia pacjenta oraz udzielonych mu świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Rozszerzenie dla jednostek realizujących usługi komercyjne. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest rejestrowanie i rozliczanie świadczeń komercyjnych przy użyciu funkcji Gabinet. Podstawowymi funkcjami modułu są: obsługa świadczeń prywatnych, umów komercyjnych z kontrahentami, ewidencja rachunków za usługi komercyjne, obsługa urządzeń fiskalnych.
Moduł Komercyjny z Rejestracją
Rozszerzenie dla użytkowników wersji mMedica PS i PS+ umożliwiające rejestrację i rozliczanie usług komercyjnych. Podstawowymi funkcjami modułu są: obsługa świadczeń prywatnych, umów komercyjnych z kontrahentami, ewidencja rachunków za usługi komercyjne, obsługa urządzeń fiskalnych.
Zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Moduł rozszerza możliwości mMedica Standard i Standard+ o obsługę następujących hospitalizacji: jednego dnia, długoterminowej, planowanej. Umożliwia szczegółową ewidencję całej ścieżki hospitalizacji w zależności od specyfiki realizowanego pobytu.
Moduł Stomatologiczny umożliwia wprowadzanie i przechowywanie informacji o leczeniu pacjenta w najbardziej naturalnej formie - diagramu zębowego. Dzięki zaawansowanej funkcji rozliczeń automatycznie tworzą się pozycje rozliczeniowe na podstawie danych oznaczonych na diagramie.
Moduł - wykorzystując komunikację audio-wideo - pozwala na realizację porad lekarskich z pacjentami.
Scentralizowany magazyn dokumentów niezbędny przy pracy z EDM. Rozwiązanie do przechowywania dokumentów systemu mMedica wyposażone w rozbudowany system zabezpieczeń i zarządzanie udostępnianiem dokumentów.
Moduł umożliwiający pacjentom internetową rezerwację terminu wizyty do wybranej poradni i lekarza. Celem elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych oraz oszczędność czasu pacjenta.
Mobilne rozszerzenia dla lekarzy. Najważniejsze funkcje modułu eRejestracja+ dostępne dla lekarzy oraz innych osób personelu, na telefonie, tablecie lub komputerze, bezpośrednio przez stronę internetową.
Moduł Integracji Aplikacji Mobilnych
Integracja mMedica i eArchiwum z aplikacją mobilną Informacje Medyczne umożliwia prostą wymianę elektronicznych dokumentów pomiędzy lekarzem a pacjentem.
Moduł umożliwia automatyczne wysyłanie informacji do pacjentów w formie powiadomień w aplikacji mobilnej Informacje Medyczne, SMS oraz e-mail.
Rozszerzenie dla użytkowników wykorzystujących do pracy Gabinet i wystawiających elektroniczne zwolnienia lekarskie. Dodatkową funkcją modułu eZLA+ jest m.in. możliwość wystawienia zwolnienia w trybie alternatywnym.
Rozwiązanie wspierające obsługę systemu zarządzania ruchem pacjentów.
Moduł skanowania dokumentów Xpress Scan
System Xpress Scan umożliwia bezpośrednie skanowanie dokumentów z urządzeń Xerox wprost do programu mMedica. Cała obsługa wykonywana jest przy pomocy panelu urządzenia, a dokumenty są automatycznie umieszczane we właściwych kartotekach pacjenta systemu mMedica.
Moduł umożliwiający automatyczną wymianę danych z wybranym laboratorium. eWyniki to między innymi: punkt pobrań, przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do laboratorium, automatyczny odbiór wyników i dołączanie ich do dokumentacji.
Moduł umożliwiający automatyczną wymianę danych z nieograniczoną liczbą laboratoriów. eWyniki to między innymi: punkt pobrań, przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do laboratorium, automatyczny odbiór wyników i dołączanie ich do dokumentacji.
Moduł umożliwiający automatyczną wymianę danych z wybraną pracownią diagnostyczną. eWyniki to między innymi: punkt pobrań, przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do laboratorium, automatyczny odbiór wyników i dołączanie ich do dokumentacji.
Moduł umożliwiający automatyczną wymianę danych z nieograniczoną liczbą pracowni diagnostycznych. eWyniki to między innymi: punkt pobrań, przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do laboratorium, automatyczny odbiór wyników i dołączanie ich do dokumentacji.
Moduł Integracji Urządzeń Diagnostycznych
Moduł umożliwiający automatyczny odbiór wyników z urządzeń diagnostycznych. MIUD mmPACS to między innymi: odbiór i zapis wyników w standardzie DICOM, automatyczny zapis wyników w bazie danych oraz powiadomienia o wynikach zaimportowanych do programu.
Moduł Integracji Urządzeń Diagnostycznych+
Moduł umożliwiający integrację z programem mMedica urządzeń diagnostycznych niepracujących w standardzie DICOM.
Narzędzie umożliwiające korzystanie z bazy leków Pharmindex bezpośrednio z programu mMedica. Zawiera na bieżąco aktualizowaną pełną bazę leków wraz ze szczegółowymi opisami.
Moduł Pharmindex Bezpieczeństwo
Rozwiązanie wspierające dobór bezpiecznej i celowanej terapii dla każdego pacjenta, w tym: system kontroli interakcji lekowych, kalkulator dawkowania leków u pacjentów z niewydolnością nerek, profil bezpieczeństwa leku przedstawiony w czytelnej, graficznej postaci (alerty bezpieczeństwa), informacja o substancjach pomocniczych, informacja o podzielności tabletki oraz kompleksowa, opisowa informacja o leku zgodna z aktualną Charakterystyką Produktu Leczniczego.
Moduł Pharmindex Refundacje stanowi rozszerzenie modułu podstawowego, jak również modułu Pharmindex Baza Leków i jest dostępny jedynie dla użytkowników już posiadających lub równocześnie nabywających licencję na Moduł Pharmindex Baza Leków.
Rozwiązanie przyspieszające i automatyzujące czynności związane z przesyłaniem danych do NFZ. Umożliwia sekwencyjne uruchamianie wielu eksportów, planowanie automatycznego uruchamiania eksportów, odpytania eWUŚ oraz wyłączenie wykonywania kopii zapasowej podczas eksportu.
Pozwala na zabezpieczenie danych przez ich replikację w trybie Hot Standby. Polega ona na przenoszeniu danych z serwera podstawowego na serwer zapasowy w trybie ciągłym, niezwłocznie po ich wprowadzeniu do aplikacji mMedica.
Moduł eKopia w Chmurze Asseco
System automatycznego tworzenia kopii zapasowych na serwerach Asseco zabezpiecza przed niekontrolowaną utratą danych. Moduł eKopia szyfruje i zapisuje kopie bazy mMedica w Centrum Przetwarzania Danych Asseco do 10GB pojemności.
Moduł pozwala na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Umożliwia konfigurację słowników, skrótów klawiszowych, zakresu danych wyświetlanych w kartotece i układu okien w Gabinecie.
Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika
Dedykowane interfejsy użytkownika umożliwiające pracę mMedica na netbookach z wykorzystaniem ekranów o mniejszej rozdzielczości.
Moduł Faktury zakupowe, programy lekowe i chemioterapia
Moduł umożliwiający rozliczanie świadczeń z zakresu chemioterapii i programów terapeutycznych oraz generowanie faktur zakupowych za leki.
Moduł Obrót produktami leczniczymi
Moduł Obrót produktami leczniczymi umożliwia weryfikację autentyczności leków, do której zobowiązane są jednostki służby zdrowia uczestniczące w obrocie produktami leczniczymi.
Moduł Jednolity Plik Kontrolny
Moduł umożliwiający wyeksportowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) zawierającego informacje o fakturach wystawionych w mMedica.
Zestaw raportów i zestawień wspomagających monitorowanie bieżącej działalności, z możliwością dostosowania raportów do indywidualnych potrzeb.
Moduł Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS
Moduł wspomaga przygotowanie sprawozdań MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A, MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodnych z aktualnymi wymogami Głównego Urzędu Statystycznego i Ministerstwa Zdrowia.
Moduł SmartQS System Kolejkowy
System SmartQS wspiera organizację ruchu pacjentów od rejestracji placówki do gabinetu lekarskiego. Dzięki ścisłej integracji z systemem mMedica i unikalnej budowie – praca z systemem SmartQS jest przezroczysta zarówno dla pracowników Rejestracji, jak i Lekarzy.